Kungschträdgården?



Guten Morgen, mina vänner!

Schtrålande, schtrålande väder i Schtockholm idag, ja. Ich blir schå lycklig. Vi har ett gammalt ordschpråk hemma i mitt Tyschland som min stumme far alltid brukade säga:
- "När solen lyser, min tyske son, då blir det ljuscht."

Han var ein klok, klok man minsann. Nu schitter jag iallafall here und tänker på vad jag schka hitta på idag. Jag kanske borde testa på att schtarta en egen getingkoloni eller kanschke slänga pannkakor i Kungschträdgårdens schtora fontän. Ja, vi tyschkar brukar vara ganska raka på sak och inte tänka efter innan vi gör schaker, men ich bin ein kleine bit annorlunda. Jag tycker om att planera min dag und SCHJÄLV TA KONTROLLEN!
Förlåt, krigssckadan jag berättade om verkade igen.

Jaja, kanske borde ta mig till jobbet ändå, trotsch all trafik. Ni vet ju vad de säger - Att arbeit macht frei. Men det känns inte som att man får mycket tid över till annat när man dag in und dag ut schka göra om schamma procedur. Kanschke dags att schkaffa lite nya rutiner?





Vad är då dagensch bild?



Yesh, det är såhär Tyschka tandchtällningarna ser ut.



Förresten så har jag länkat till några andra intresschanta internetschidor här i högerschpalten som ni gärna får kolla in. Das ist mein vänner Herr Hasselnöt's und Sophie's (Blondinbulle) bloggar.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Va mycket du tänker på :) ^^

2010-09-01 @ 21:26:06
Postat av: Patrick Virtanen

SV: Haha, okej det är lugnt :P

Ha det så bra du med ;)

2010-09-02 @ 08:21:38
URL: http://teenagedream.webblogg.se/

Kommentera något snelt:

Namn:
Ich will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0